Nazilli Belediye Başkanlık Seçimleri

Nazilli Belediye Başkanlık Seçimlerine Sayılı Günler Kala; Site yönetimi olarak şimdilik hangi partinin SanaL desteğimize ihtiyaçı var tam olarak karar veremedik.. 🙂 Bir kaç parti yönetimi ile ufak çaplı olarak görüşmüş olsakta.. Büyük ihtimal kararı Martın ilk haftasında vermiş olacağız.. Şahsen bu seçimin 3 parti arasında çekişmeli geçeceğini Düşünüyorum.. Bakalım Nazilli halkımız oyunu hangi partiden Hangi seçmenden yana kullanacak Bekleyip görecegiz..

Ben de bu seçimden Sonra Nazillimizde neyin deyişmesini istiyorum, öncelikle yolların daha tertipli düzenli olmasından yanayım.. Nazillinin bir çok yerinde park sorunu oldugunu düşünüyorum.. Nazillinin Artık il olma yolunda ilerlemesini Nazilliye özel bir plakanın olmasını istiyorum.. Tek düze giden bazı şeylerin artık değişmesinden yanayım.. Siz de Nazillimiz için istek ve görüşlerinizi Bu yazı altından yorumlarınızla bildirebilirsiniz.. Emin Olun, sitemizi seçmenlerde sizler kadar takip ediyor..

 

Şimdiye kadar hiç bir parti adayının ismini sitemizden duyurmadık.. Zaten bunu başka siteler yeterince yapıyor.. Sitemizin gerçekten desteğine ihtiyacı olan bir Adaydan yana kullanacağız.. Güvenip inandığımız bir Nazilli Belediye Başkanı Adayı Kim oLur Bekleyin ve Görün.. 🙂

Buradan yazacağınız görüşleriniz önerileriniz Adaylar için de büyük dikkat oluşturacaktır.. Önümüzdeki günlerde Site Yönetimi olarak hangi partiye SanaL Gücümüzü vereceğimiz Bilgisini buradan Aktaracağım.. Sitemiz 3. Haftasında Çoğu Kelime ilk Sayfada Yer Almakta..

Önümüz deki hafta içinde Nazilli Kelimesinde Google da iLk sayfada olacağımızı Düşünüyorum… Seo Uzmanı Olarak Yanılmayacağımı Düşünüyorum… 🙂

Yazının Kaynağı

Yorum bırakın